Leylmom Zeynep_grt yaa çok sancı çekmişsin ama hepimizi mutlu eden bi doğum olmuş 😍 sağlıkla büyüt inşâallah canım 🌸
chefmom Zeynep_grt bende diyorum bu beklemicek erken gelicek diye zaten sancılarım da oluyor ara ara 😄 banada erken gelicek gibi hissi var bakalım 😅
Zeynep_grt Papatyamoms benim annemde kardesimle beni cabuk dogurmus kardesimi asansorde doguruyomus oda 😀anneme benzemisim galiba
Zeynep_grt Anonimkalalim suan fikrim yok yarin bakicaz😀zaten cikaramazlar çünkü ben ozel hastanye gidiyordum kan sulandirici igne kullaniyorum bu hastane yakin diye her ay burda muayene de olup ignemi yazdırıyordum buraninda takipli hastasiyim zannetmiyorum birsey olsun
Zeynep_grt Tgcgkhn evde beklemeyin valla ne olacagi belli olmuyor iste yarim saat surmeden dogurdum allah korusun hastane yakinda olmasa belkide birsey olcakti
Defnesmomy Zeynep_grt vaysss çok güzel kolay doğum harikasın maşallah diyelim şimdi ikinizde iyisiniz değil mi🩷🌸
Zeynep_grt Defnesmomy şükür iyiyiz biraz sanci falan olagan seyler onun disinda iyiyiz sagol sordugun icin
Gonuel49 Zeynep_grt kız gülmekten gözümden yaş geldi 😂 Çok şükür canım sağ salim almışsın bebişini kucağına sağlıkla büyüt inşallah 💖💖💖
Evrem990 Tgcgkhn suyumuz gelince duşami girmemiz gerekiyor?bi kac kere okudumda böyle tesaduf mü yoksa herkesjn girmesi😄
Zeynep_grt Evrem990 yok ya akiyor heryerim kirlendi diye dus aldim ben ikisinde de kizimda hemen gelmedi mesela o 3,5 saat sonra dogdu 2 saat evde beklemistim ne rahatlik😀 bunda hemen sanci basladi
birgaripana_ Zeynep_grt maşallah baya kolay doğum olmuş darısı başımıza 😁Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Peki neden ambulansı çağırmadın bacım evde doğururdun ter temiz 😁
Zeynep_grt birgaripana_ kiz ne bilem hemen cikcak diye kizimda da evde sancim vardi 5 dk bir geliyordu oda 3,5 saat sonra dogurdum bunda suyum geldi sancim basladi arabaya bindim en yakin hadtane 15 dk varamadim hastaneye hastanenin yaninda tunelde dogurdum😀
Zeynep_grt Mervenur_kcbs ben yikandim sabah ciktim oylesine sicak hava diye biraz gerildi karnim agirdi falan ama cocuk cok hareketli normalde de yapiyor diye umursamadim yattim biraz oyle sonra suyum gelince temizlenmye gittim😀 o sanciyla birde onu hallettim hem bagiriyorum hem is yapiyorum😀
Balbebek012 Zeynep_grt ben de 2.bebeğimi bir hafta önce doğurdum ve biliyor musun suyum gelince 2 dk da bir sancı gelmeye başladı demek ki 2.bebek ciddi daha çabuk ilerliyormuş
Zeynep_grt Balbebek012 kisiden kisiye degisiyor bence o basi arkadaslarim ikinciyi daha zor dogurdu mesela
sscan18 Zeynep_grt Canımm maşallah Allah anneli babalı büyütsün 🥰 Sen bize neler yaptın son haftalar onu anlat tüyo isteriz. Hareket mi hurma mı nedir sırrı 😂