Hastanede sorun çıkarmadılar inşallah. Bir tanıdığım aynı bu şekilde doğum yaptı, kordonu hastanede kestikleri, plasentayı hastanede doğurduğu halde kimlik çıkarma konusunda bayağı sıkıntı yaşattılar. Bir ara dna testi falan isteyeceklerdi ama aile hekimliği bu bizim takipli hastamız diye yazı yazınca ikna oldu bakanlık. Hastanede kaydı olduğu halde bile ikna olmamışlardı.