Geldefor 34 haftalık hamileyim göbeğim çıkasıya kadar göbekten yaptım şuan gergin olduğu için göbeğe yapamıyorum uzun zamandır koldan yapıyorum kollarım morarınca bacaklara geçiyorum zaten doktorum da morluk olan yerlere yapma dönüşümlü yap demişti
Gul2769__ mrsmom_ benim de karnım öyle oldu baya morardı yok yok koldan benimde cesaretim yoktu ama şimdi yapıyorum insan bir iki yapista alışıyor korkma karnında Allah korusun bu sefer damara falan denk getirirsin çok vurdukça
Sibel_72 Ege_mommyy_11 neden ücret ödüyorsunuz ki ? Sağlık Ocagı yok mu yakınızda ücretsiz vurun 20 tl göze az geliyor ama devamlı bir iğne yani yazıktır geçmiş olsun
Ege_mommyy_11 Sibel_72 hafta içi tabiki sağlık ocağında vuruluyorum haftasonları kapalı olduğu için özele gidiorum sadece 🤭
Ege_mommyy_11 mrsmom_ ben transferi öğleden sonra olmuşrum ilk öle yapıldığı için öle kaldı ama dr.günün herhangibir saati yapılabilir demişti bana
MMad mrsmom_ yok aynı acı, ama göbek deliğine çok yakın yerlerde pek acı olmuyo genelde o çevrede dolanıyorum
mrsmom_ Ege_mommyy_11 aa öyle mi bana aynı saatte yap dedi alarm kurdum ilk randevuma gore devam ediyor 🤷🏻♀️
Seydaa123456 mrsmom_ 45 derecelik açıyla vurup yavas yavas veriyorum ilacı ve havasını tamamen alıyorum agrı sızı yada morluk yapmıyo
mrsmom_ Seydaa123456 aa bazilari 90 derece diyor fark etmiyor mu acaba doktorum da özellikle tembihliyor havasini alma morarir diye🤷🏻♀️ o sekilde mi denesem
Geldefor BetulMom evet dizden dört parmak yukarısı ama üst kısım değilde yan tarafından sıktırıp vuruyoruz
Seydaa123456 mrsmom_ havasını alın tabiki ilk defa duyuyorum havasını almadan yapın diyeni 45 drecelik acıyla yavas yavas yapmayı deneyin farkı görüceksinşz
mrsmom_ Seydaa123456 cok teşekkür ederim 🙏🏻 evet morariyor deyimcede havasını almiyosun dmi diyor almıyorum diyorum şaşırdı oda. Artik yarim aliyordum havayı içim tuhaf oluyor havasi varken köpük köpük olur gibi oluyor 😬 bende birazını olsun alıyordum en iyisi böyle deneyeyim birde