Patito__ MMad saglikci olmaniz herseyi bileceginiz anlamina gelmiyor. Prospektusunde gobek deliginden 4 parmak uzaga vurun diye uyari var
Geldefor BetulMom evet dizden dört parmak yukarısı ama üst kısım değilde yan tarafından sıktırıp vuruyoruz
Mire mrsmom_ doğum yaptım 9.5 ay boyunca hep o iğneyi kullandım evet sürekli vurunduğum için morarmalarım oldu ama kesinlikle havasını almalısınız nereye vuruyor olursanız olun ben göbekten başladım kolla bitirdim koluma sürekli birilerine yaptırdım