24+2 deyim gebelik öncesinde başladım göbekten iğneye hala devam doğuma kadarda devam edecek. Ben kendime asla yapamıyorum bu yüzd3n sağlık ocağında hemşireme yaptırıyorum hergün ara ara fazla morarma olsada sorun yaşamıyorum şimdilik karnım gergin ama cı olmuo sadece buzdolabından hemen çıkarıp yaptırdığımda acıyo fazla o kadar