N-23 yani korku durumu ancak kanama halinde oluyor benim 3-4 kez kanamam oldu erken doğum sebebi olabiliyor kanamalar da anne riske giriyor o yüzden sürekli dinlenmeli bir süreç olması gerek bana doktor bu gittiğimde alttan bakıcak ne durumda diye çok korkuyorum mesela istemiyorum ama mecbur diyor