arsaynl bu posta da tekrar umut olmak istiyorum bildiğiniz savaştım ben bu totaliste kanamalar aşırıydı benim hastanede uzun uzun yattım eve gelince de hep ayaklarımın altına minder koyup yattım sadece tuvalete kalktım ya da balkona hava almaya en fazla yinede dönerken yatakta bile kanamam oluyordu gün almak için dr gittim ve plasentamın oynadığını ve yana geçtiğini söylediler😇yani 36.haftada çıktı,postlarımda detaylı anlattım kızlar bakabilirsiniz 3yıl oldu doğum yapalı ama şimdi de düşünmeden edemiyorum çünkü risk artıyor diğer hamileliklerde de