Tomrisinizi o haftalarda başladı benimde özellikle gece yatınca başlıyordu benimde.doktora sordum aradım da ağrı kesici atabilirsin dedi panadol diye bi ağrı kesici vermişti iki tane ondan iç dedi gene geçmedi.duş alınca rahatladım.oluyor böyle bu haftalarda normal demişti bana.inş sizin de normaldir