Asminsmom2 Es5ra ilk çocuk mu benim de 4 hamile arkadaşım var hepsi kız istedi erkek oldu 2.ye kız diye umut ediyorlar artik😁
Es5ra Kubraygt doktor başka hastaya bakıyordu ben odasına gittiğimde hemşire sonucu gösterdi 10 gün sonra yeniden gel dedi randevu saati verdiler.bol bol dinlen ağır iş yapma dedi hemşire
Kubraygt Es5ra hadi ya benim sancı çıktı diye doktorum hemen ciğer geliştirici iğneleri yaptı erken gelebilir diye şimdi varmı peki öyle sancılar
Es5ra Kubraygt sürekli olmuyor ara ara oluyor.bebeğim çok hareketli ve canımı yakıyor her hareketi ara ara mide bulantım da başladı🙄çok tuhaf bi süreçten geçiyorum😅
Kubraygt Es5ra bizimkide çok hareketli ya bide benim hep öne doğru büyüyo karnım her hareketi canımı acıtıyo artık .. inş durur iki hafta daha
Es5ra Asminsmom2 evet ilk çocuğum😊eşim kız istiyordu ben erkek eşimin dediği oldu😅 öncesinde erkek olursa koruyup kollayanı olur arkadan gelen kardeşlerini diye düşünmüştüm ama Allah böylesini nasip etti demek ki hayrlısı buymuş🙏
Kubraygt Es5ra benimki erkek ve gerçekten tam bir erkek karnı 😅 uzuyo öteye doğru ben zaten 40 41 haftaya gidersem ne olurum bilmiyorum