37.haftadan selamlar. Ben de perşembe günü doğum için gün alacağım zorunlu sezeryan olacak.Halsizlik,uykusuzluk,mide yanması,bulantı,bel-kuyruk sokumunda ciddi ağrı ve ödem sorunlarımız var.27.haftadan beri erken doğum riskim vardı doğmasın diye uğraştık şuan artık yeter doğsun kıvamındayım 😂😂😂