Yarından itibaren 36 hafta oluyoruz. Bende hiç agri sızı leke şikayet yok çok şükür sadece ayakta çok kaldığım zamanlar belim ağrıyor o kadar. Evde iş yaptıkça yapasım geliyor bazende sadece yatmak istiyorum halsizlik oluyor. Doğum şekli belli değil sezaryen istiyorum bakalım Dr ne diyecek