37+5 olduk bizde salnci falan yok ama öyle bi çatı agrisi varki bütün günümü etkiliyor çok şiddetli acaba dogumum yakın olabilir mi çünkü baya şiddetli ama başka hiç biseyim yok ayak sismesi dışında. Bazen de bi mide bulantısı geliyor ama uzun sürmüyor biseyler yiyince gidiyor. Çatı ağrısıyla ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi dediğim gibi çok şiddetli bi ağrı dogumum yakın mi