Leylaas Kivircik01 umutlandirmayayim olmazsa uzulurum 🥲 ama benim boyle oldu valla bu temmuzda da sag tarafima kramp girip duruyordu dedim aha regl olcam sonra sürpriz 😂
Eliferk09 Kivircik01 benim düzensizdi adetim son zamanda normal dedi doktor sonra tatile çıktık Karadeniz’e bir geldim 7 + 6 haftalık kalp atışlarını açtı falan 😂bide ikinci gebeliğim şok oldum önemli olan sağlıklı doğmaları Allah sana da hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin güzellik 😘😘💋
Hatice_11 Kivircik01 benim de iki gündür açık kahve pembe geliyor biz de bir dolu bir boş yaptık daha test yapmadım tam oldum diyorum sadece leke var bu üçüncü gün lekelenme min 20 Ağustos olmam gerekiyordu inşallah vardır ikimizde de
Kivircik01 Hatice_11 ayyy inşallah lekelenme yerleşme derler inşallah öyledir yaaa eğer öyleyse yaz bana sevinirim vallahiii 😌
Kivircik01 KuzeyinAnnesi10 şimdi hepiniz böyle deyince acaba var mı diye düşünmedim değil ve afedersiniz çok kabızlığım var bu bi belirti mi bilmiyorum ama
KuzeyinAnnesi10 Kivircik01 evet başlarda olur kabızlık yada ishal uyku olur mide bulantısı ve tiksinme olur
Kivircik01 Kaderbb hahaha çok güldümm bebeğim sabah ilk idrarla derler ya ondan kız durun ilk gebeliğim olacak zatenolursa acemiyim ben 😂😂
Hatice_11 Kivircik01 yazarım kuzum bu gün kan verecektim uyanamadim baş dönmesi uyku hali de var aha regl oldum diyorum bakıyorum pede damla seklinde açık kahve görüyorum 🥰 birazdan erken gebelik testi alacağım çıkar mı ki acaba
FKRKS29 Yorumları okuduktan sonra ben bile çok merak ettim insAllah hakkınızda hayırlısı olur güzel haberlerinizi bekliyoruz 🥰
Kivircik01 Guncick bel ağrım oldu bitti var ama en çok uyku ve kabızlık yeminle her bulduğum yerde uyuyom
Guncick Lutfen kizlar bilen varsa yazsin.bu arada cinsel istekde artti 😛hamilelik belirtisi olurmu acaba 🫢
KuzeyinAnnesi10 Guncick ne azalma oldu ne çoğalma olduysa da anlamadım çünkü 3 haftalık öğrendim ben yerleşme kanamasiyla belirtileri mide bulantısı ve halsizlikti sadece 😂😂
Kivircik01 KuzeyinAnnesi10 yok bulantı tiksinme olmadı da dikkat ettim bi haftadır hep uyumak istiyorum bulduğum yerde de uyuyakalıyorum ve uykuyu sevmem
Leylaas Hatice_11 ben de cok bas dönmesi vardi ben tansiyonum düşüyor saniyordum hem yolculuk yorgunluktan meger hamileymisim 😂