Benim haziranda 25 haziranda regl olmam gerekirken 30 haziranda oldum 2 gun surdu ve bitti ben 13 temmuzda vajinal ultrasona girdim beta icin kan verdim karindan ultrason yapildi hicbir sorun yok gebelikte yok dendi neyse temmuzda regl olmam gerekirdi 3 gun gecikti dedim herhalde dongum artik 35gunde bir ama randevu almistim gideyim dedim beta istedi doktor bi baktik 2892 beta hamileymisim meger 26hazirandan beri hemde 😂 ben turkiye turuna cikmistim bide 😂 hamile kalmadan son bir iki ay adet duzensizlikleri oluyor vucut kendini hazirliyor diyorlardi inanmazdim