Hatice_11 Kivircik01 test aldım kuzum yarın yapacağım kahve rengi den pembeye döndü çok heyecanlıyım 🌸🤗
Leylaas Kivircik01 umutlandirmayayim olmazsa uzulurum 🥲 ama benim boyle oldu valla bu temmuzda da sag tarafima kramp girip duruyordu dedim aha regl olcam sonra sürpriz 😂
Kivircik01 Leylaas aaaa bende çok kramp oldu Temmuz sonu Ağustos başı ama ömrümde böyle olmadı sonra kan bile verdim çıkmadı acaba psikolojik miydi başka rahatsızlık mı bilmiyorum sonra geçti zaten
Leylaas Hatice_11 ben de cok bas dönmesi vardi ben tansiyonum düşüyor saniyordum hem yolculuk yorgunluktan meger hamileymisim 😂