Zeyzey055 Sebnem9593 evet sağlıcakla alalim inşallah nasıl geçiyor hamileliginiz benim 2. Gebelik ama 32 de doğmuştu daha ilk gebelikmis gibi hissediorum
_brcu88_ Merveylmzz bende öyle diyorum 😂henüz kesin tarih konuşmadık ta sezeryan düşündüğüm için 38 hafta Eylül 24 üne denk geliyor o yüzden sorana Eylül sonu diyorum 🤭
Fmcsa _brcu88_ benimde doğumum sezeryan 24 Eylül’de nasip olursa 39 hafta oluyorum o zaman. Rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲
_gulumm Hlmylmz_69 merhaba giderek zorlaşti valla yürümek bile zor oluyor gece sağa sola dönmek çok zorlaştı onun dışında iyi sukur. Sezeryan benim ki o yüzden iki hafta falan var doğuma en fazla
Sevvalerdmm Haftaya girdik ama hareketlerini hissediyor ile hissetmiyor arasında gibiyim belli belirsiz ❤️
Sebnem9593 Zeyzey055 benim ilki gelismedi 10haftada kürtaj olmak zorunda kaldım bu ikinci 6 yil sonra geldi ama ilk zamanlardan problemli bu haftaya gelmeyi bile beklemiyorduk