Fmcsa _brcu88_ benimde doğumum sezeryan 24 Eylül’de nasip olursa 39 hafta oluyorum o zaman. Rabbim herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲
Sebnem9593 Zeyzey055 benim ilki gelismedi 10haftada kürtaj olmak zorunda kaldım bu ikinci 6 yil sonra geldi ama ilk zamanlardan problemli bu haftaya gelmeyi bile beklemiyorduk