Hmyraltnts Toprak0440 Ay aynıyız bende 33+5 deyim nasıl gidiyor herhangi bi şikayet vs varmı? Ben sanki her an doğuracakmoşım gibi bazen o kadar baskı yapıyor ki çıkacak sanıyorum 😅 Göbeğimde kocaman gören doğurcam sanıyo ama hala son ayıma girmedim😂
Mebus 86elif merhaba ikili tarama sonucunuz çıktı mı devlette mi yaptırmıştınız birde yarın 12+4 ikili tarama yaptırıcam ne zaman çıkar merak ediyorum