Ankara devlette doğum yaptım sancı odam ayrıydı hemşireler ebeler çok ilgiliydi son 2 saat suni sancı verdiler ondada hep basımdalardı ve sürekli masaj yaptılar açılmam için, dikişim 20 dk sürdü sonra bir sorun yaşamadım. Şimdi ikinci gebeliğim çok kararsızım özel mi devlet mi diye çünkü doğum yaptığım devlet hast şehir hastanesine taşındı. Kalabalık olur ilgi olmaz mı diye gözüm korkuyor ama sancıyı yine ben çekincem özel olsa da ben devlet olsa da ben hastaneye bağlı değil belki 2 saat belki 24 saat sancım olacak. O konuda değil ama kuzumdan ayrı kalma korkusu beni özele itiyor. Ama bence bulunduğunuz yerde doktor iyi hastane temiz yoğun bakımları donanımlı ve çevreden memnun olan varsa kesinlikle Devlet derim ben. Doğum esnasında doğum sormasında araştırma hastanesi yada şehir hastanesiyse hem sizin hem bebeğin her şeyi Detaylı bakılıyor ve donanım oluyor. Aklınız kalmıyor. Benim çok arkadaşım var özelde doğurup bebeği devlette yoğun bakıma sevk edilen yada devlete yönlendirilen. Bulunduğunuz yere bağlı ama Devlet bence çokta gözünüzü korkutmasın mutlaka şans verin arastırın 🙏🏻