Humeyraa12 ben özeli tercih ettim ilk hafta muayenelerime devlete gitmiştim orda içeriye eşimi almadılar, özellikle şehir ve üniversite hastanelerinde asistanlar muayeneyi yaptığı için sürekli aynı doktor takip edemiyor sizi, doğum normal doğumsa eğer o an hangi doktor nobetciyse o doktor dogumunuza giriyormuş vs birçok dezavantaj gördüğüm için özeli tercih ettim bence herkesin avantajlarını dezavantajlarını kendisi araştırması gereken hassas bir konu bu gittiğiniz devlet hastanesinin şartlarına bağlı belki sizin yaşadığınız şehirde böyle değildir bilemiyorum ben Etlik şehir hastanesi için bunu söylüyorum. Özelde ki doktorumu da çok araştırarak gittim doktorum çok iyi, guleryuzlu, doğum ve hamileliğin doğal bir süreç olduğunun ve buna göre davranılması gerektiğinin farkında olarak beni rahatlatan biri, ihtiyaç olmadığı halde poşetlerce ilaçlar yazmıyor, bizi tedirgin etmek için şu da olabilir bu da olabilir gibi gerçekleşmemiş riskleri önümüze siralamiyor ve en güzel tarafı da her an her dakika bir problem olsa aklımıza birşey takılsa telefonla ulaşabiliyoruz 36 haftalık hamileyim ve hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür