Humeyraa12 ben ilk doğumum sezeryan özelde oldu kliniğe gidiyordum memnun kaldım şimdi yine aynı şekilde gidiyorum ama bulunduğumuz yerde seçenekte yok devlet hastanesi de iyi değil ama sizin bulunduğunuz yerde belki devlet hastanesi hijyeni ilgisi alakası konforu iyidir memnun kalırsınız Bi araştırın bunları isterseniz ona göre karar verirsiniz