Ya ne ilgiymiş 🤣 2 doğum yaptım ikisi de özeldeydi güya güzel hastanelerdi. 2 si de çok zordu 2. Kolay olur dediler o da zordu. İlkinde ayağa kalkmama kesinlikle izin vermediler epidural almadım diye açıkça cahil misin dediler çok çok kötüydü kızımın köprücük kemiği kırıldı fark edilmedi falan. 2. De ilk zamanlar kolay ilerledi sabaha kadar bekledik son 2 cm kızımı bile görmedi gözüm ölmek istedim yalvardım resmen yerleri tırmaladım özür dilerim diyerek bağırdım çok canım yandı. Yani o acıda canımdan can çıkıyor gibiydi hiç de umrumda değildi kimse doğumdan sonra hayal dünyasında gibiydim çok canım yanmıştı. Özeli çok abartmıyor musunuz ya