Bende bugün tam 10 haftalığım. Mide bulantısı hiç olmadı koku hassasiyeti var biraz. Ama ara ara bel ağrım çok oluyor. Kasık ağrımda olurdu ama magnezyum kullanmaya başlayınca geçti. Benim tek derdim aşırı kaygılı olmam iki sene beklemenin ve arada bir dış gebelik yaşadıktan sonra gelince her gün kafamda acaba yaşıyor kalbi atıyor mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum 🥺