Ben de 10+2 yım. Üç haftadır yatıyorum kanamam var iğne ve ilaç kullanıyorum bu hafta lekeye döndü ama kanama alanım hala duruyormus doktor daha devam eder dedi, bı an çok iyi oluyorum bianda kötü oluyorum her yerim ağrıyor. Böyle böyle geçiyor günlerim inşallah bı şey olmadan büyür bebeğim yatmaya razıyım 🙏