Genc1momm Nslhn_dyg geçiyor 2.gebeliğim 2 yaşında kızım var ve ilk gebeliğimde ciddi anlamda hastanelerde yattım ve dedim ki ölüyorum.. ama yasıyorum çok şükür hepsi geçiyor inan
yenianne06 Benim hiç umudum yok 9 ay sonra bitecek inşallah 🤣 ilk cocugunda da boyleydim 9 ay su içmeye hasret kaldim
Tabem Pamuk benim bildiğin adet kanaması gibi ama onun Topaklı sı oluyor 2 gundurde akıntıya döndü kahverengi ama düşük yaptım galiba Çarşamba doktora gitcem bakalım düşük mü yoksa bebek duruyomu bakcaz umudum kalmadı ama benim
Tupbebekile Pamuk normal yolla çocuğum olmuyor adette görmem bulantı şikayeti le fittim 7+4 le kese bebek kalp atışı duyup geldim ☺️
YagmurErdemm Esmaninannesi " Sizinle aynı gidiyor gebeliğimiz bende de tam tersi kusma vs hiçbirşey yok.İnşallah sizde bir an önce düzelirsiniz…☺️
Mervs 9+3 olduk hiç kusmam olmadı çok şükür 🤲🏻 Sadece yemek kokularına sogan sarımsak sucuk gibi kokulara asla tahammül edemiyorum ara ara bulanıp geçiyor devam eden bi bulantım yok şükür bide bel agrım ve sırt agrım oluyor en başından beri