Fatmacetnq Pamuk ben ikinci bebegimi tam 2 aylikken ogrendim suan 10 hafta 7 günlüğüz 🥰 hic bir sorunum yok ve hic hamile degilmişim gibi 😂
yusufalpmom Pamuk bende gece 12 itibariyle 7 oluyorum kasık ve bel agrısı var sankı tiksinme bulantıda basladı gibi
Asdas123 Pamuk içmeye korkuyorum valla Leyla gibi yapıyo kafamı kaldıramıyorum ilk hamileliğim çok rahat geçmişti bu tam tersi
Didemypr Pamuk 9 haftalık olduk bugun bendede bulantı kasık ve bel ağrısı var herkez normal diyor ama korkuyorum bişe olcak diye
Didemypr Pamuk bende öyle adet olcak gibi allah korusun bide akıntım da çok sarı akıntıda geliyor arada doktoruma yazcam yarın oda tatilde inşallah cevap verir
Humeyraynk 9+3 oldum bugün mide bulantılarım çok prilam içtiğimde hafifliyordu ama çok halsizleşiyordum almıyorum artık ağrılarım geçen haftaya kadar çoktu ama oda geçti çok şükür