Pamuk Kızlar nasıl gidiyor.Agrilar falan varmi. Benim başından beri kanama var ağrıda çabası. Sizde durumlar nasıl?
Sweety11 Pamuk ben 9. Haftama girdim ama mide bulantıları mahvetti beni 😭 Başta lekelenmem oldu ağrılarım devam ediyor
Nslhn_dyg Pamuk ben ilk başlarda inanılmaz iştahlıydım öyle böyle yemiyordum son 2 haftadır berbat haldeyim bulantıdan gece uyanıyorum
Tupbebekile 😅 bebeği öğrendiğimde 8 haftalık olmak dışında sorunumuz yoktu … Şuan 8+6 mide bulantısı ve kusma tam gaz devam
Pamuk Asdas123 Prilami içtiğim zaman baygın gibi uyuyorum.Cok tatlı uyku yapıyor.Ama içtikçe alışıyorsun.
denizalismom Pamuk 10+2 yim çok şükür kusma yok bulantı ara sıra oluyor ama halsizlik ve bel ağrısı çok var. Kasık ağrısı ara sıra gelip gidiyor 🌸😊
Tupbebekile Pamuk normal yolla çocuğum olmuyor adette görmem bulantı şikayeti le fittim 7+4 le kese bebek kalp atışı duyup geldim ☺️
Asdas123 Pamuk içmeye korkuyorum valla Leyla gibi yapıyo kafamı kaldıramıyorum ilk hamileliğim çok rahat geçmişti bu tam tersi