Yilmazm bir anormallik olduğunun farkındayım ama bunun için ne yapacağımı bilemiyorum :( hayatımda zor dönemler geçirdiğim işin birazda galiba stres ve depresyonun etkisiyle önlenemez bir yeme arzusu yasıyorum :( biraz dikkat edeyim diyorum ama bildiğiniz midem resmen kazınıyor .bir dahaki doktor kontrolümde doktora soracağım gerçi kadın doğumcunun vereceği tepki belli o direk kilo alımımın fazla olduğunu söyleyecek cözüm anlamında birşey yapamayacak ,bu konu için en iyisi galiba diyetisyene gitmek olacak .en fazla 10 kilo ile bitirmeyi düşündüğüm,istediğim hamileliği daha 2.ci trimester bitmeden nerdeyse o kiloyla tamamlayacağım 😔