Elmalikurabiye Lütfen kafanı takma,bende aynı şeyleri yaşadım fittim,iki kilo ala ala gittim bir dönem 33.haftadayım ve yediklerime dikkat etsemde aldım,bünye ve birazda genetik olduğunu düşünüyorum bu durumun,kilonalımı duruyor...Millet kıyas eder ben 4 kilo ile doğumu bitirdim diyen bile olur😂😂 yalan!!! Sen kendine has bir anne adayısın,kraliçesin bebişin ve senin psikolojin için hiç birşeyi kafana takmaman lazım...🌹Bunlar geçici kilolar arkadaşım 50 kilo aldı,minyon tiplidir aldığı gibi verdi inan şimdi ise çok daha zayıf ki bu örneği verdim,hakkaten kafanı takma diye canım...Hamileliğinin tadını çıkar,insanların saçma konuşursa uzak kal,derim...
İyiliğini istemiyordur,kıskanıyordur😉
Elmalı kurabiye seni öpüyorum💞