Elmalikurabiye bende 12 +1 oldum ve 3 ,5 kilo almışım ama görüntüde özellikle basen bölgemde 10 kilo aldığım zamanlarki gibi kalınlaşma var :( cinsiyetede erkek dedi doktor .normalde kız genişletirmiş ya ,benimki ondan da değil :(bende acayip strese ve bunalıma girdim .hatta bugün aklımdan geçti hamilelikte yapılan diyet var mı acaba diye :( bir çözüm bulursan benimle de paylaş olur mu