Ben 36. Haftaya kadar Saadet Ünsala gittim. Herkes çok iyi falan dedi. Bir kesim de ilgisiz olduğunu söylüyordu. Gerçekten de ilgisiz devlete hastanesi modundan 6. Dk ya girmeden odadan çıkartma derdinde. Bir keresinde odasında benle konuşurken, instagrama girip hikayeleri izlemesine çok şaşırmıştım !! Hastasına sahip çıkmayan, değer vermeyen doktor ama doğumda iyi dediler diye zorladım. Son haftalarda Ayrakin hocaya gittim iyi ki de gitmişim, ilgili doktor nasıl olurmuş o zaman gördüm.