Saaadet hanım bi tık soğuk geliyor sanki nedense cok ilgilenmeyecekmiş gibi ben onda 3 sene önce bi ameliyat olmuştum cok fazla ilgilenmemişti cünkü ama onun da cok hastası var.
Ben en son canan hanıma gitmiştim o da ilgili birisi ama şöyle bi sıkıntı var ben riskli gebe grubundayım şekerim olduğu için bu yüzden z kamile gidiyorum genelde. Bana “sen doğuma yakın gel riskli gebe grubundasın orda takipli ol burda doğum olur sadece zamanı geldiğinde” dedi bu yüzden bilgisi yetersiz geldi bana biraz. Bidahaki randevumu da aytakin hanıma alıcam cok övülmüş pzt gidicem, 29+4teyim bakalım doğurmadan doktor seçebilirim umarım🥺