Dmtaltn Valla bizden çıktıktan sonra kimin ne aldığı acikcasi umurumda degil. sadece doğali, hakkım olanı yaşamak istiyorum . aynı parayı suan ssvd de suda doguma alıyorlar bunlar daha doguma kadar kaç kere zam yapacaklar belli değil. Aytakin hoca tabiki iyi bir doktor ama hastanenin bu tutumundan dolayı herhan değiştirebilirim.