Bende 32+3 , allaha şükür kızım hiç sorun çıkarmıyor. Ama malesef 2 haftadır diş problemim var, gecen hafta kanal tedavısı yapıldı. Herakde hamılelıkten yani ben böyle sancılı bır sureç hıc gecırmedım. Bıde mıgrenım de var , bu zamana kadar hıc agrımamıştı dişim çok kötü oldu yani bu . Bebeğim etkılenmesın de artık sabredıcez bı sekılde. Doğumdan sonra 2. Seans anca yapılcak