-Gokce035- Bende 31+4 haftayım ağorşaştım sıcaklar bunlatıyor ama en çok da kabızlık iki haftadır kabızlık derecem artttı en çok bundan şikayetçiyim
Ebebe -Gokce035- canım ben de kabızlık çekiyorum magnesi calcine diye bı toz vermisti doktorum sen de doktoruna sor bence onerirse onu iç biraz etkisi oluyor bende :(
cokkasmabeabi Canseel13 hmm bizim boy 31+4 uyumlu çıkmıştı belki ondan önde demedi ama önde olunca erken geliyo diye bişey yok o yüzden takılmayın. Benim de 3.cocugum. Haftasıyla uyumlu ya da önde giden ilk bu var o yüzden 3.5 kg falan doğarsa nasıl dogururum diye düşünüyorum 😂😂 diğer ikisinde 3 kiloyu bulamadan dogmuslardi
Canseel13 cokkasmabeabi ilk çocuğum ya bilmemezliğin cahilliğin verdiği cesaretle yazmışım sorry djdjdjdj
-Gokce035- Ebebe pazartesi kontrol var soracğm , önecden de ara ara o tozu kullanıyordum ama aklıma gelmemişti iyi söylediniz , sabahları kuru kayısı kaynattım onu içiyoeum incir yopurt filan yiyoeum ama yok mallesef
Ebebe 18 Ekim gözüküyor ama bence ekimin ilk günleri doğacak öyle hissediyorum. Hiç uyuyamıyorum gece kuşağında izlemedigim eski dizi kalmadı. Arada bir 15-20 dk daliyorum sanki 1-2 saat uyumuşum gibi oluyorum. O kadar çok oynuyor ki geceleri nereye dönsem yatakta oraya toplanıyor :(
Ebebe -Gokce035- bazen öyle inat etti mi ediyor :( seni çok iyi anlıyorum. Bu kan ilaçları takviyeler de çok etkiliyor sindirim sistemini ama yapacak bir şeyimiz yok…
Ceylannn1y Badesmmom 28 haftalıkken 1200 grmdı şimdi 30+2 haftalığım bakalm kaç grm oldu merk ediyrm bnde