Badesmmom 32deyken 2200du. 4 ekim görünüyor doğum ama Ekim’de beklemiyorum eylül ortasından sonra her an gelebilir. İki gündür aşırı derecede kasıklarıma baskı yapiyor bazen öyle bir hareket ediyor ki alttan suyumu patlatacak gibi hissediyorum gözüm korktu. Doktor randevum haftaya pazartesi öne mi çeksem emin olamıyorum.