nisamom_ belirtilerini hatırlıyor musun canım benim de bu ay çok ciddi kasık ve beş ağrım oldu hafif baş dönmem var onun dışında normalde adete yakın olan hiç bi belirtim bu ay yok. Bel ağrım geçti ama kasık ağrım hareket edince artıyor adetime saha 10 gün var acaba yerleşme ağrısı mıdır?