Yusufayazin__annesi nisamom_ aynı beklemedeyim 2 gün önce test yaptım erken gebelik bişey çıkmadı 😶 bakalım nasıl olacak test sipariş edicem trendyoldan
nisamom_ Kr6543 ben biraz daha bekle öyle test yap bemce canım şimdi varsa çıkmaz olursa geç döllenme olabilir😊
Damlacaa Daha silik bir cizgiyle hamile oldugumu öğrenmiştim ogluma su an 9 aylik insallah gonlunuzden gecen olur 💞
nisamom_ Damlacaa teşekkür ederim allah uzun ömürler versin canım bebişine salı günü kan vericem testi tekrarlıyım diyorum emin olayım göğüslerimdeki hasasiyet geçti gibi korkuyorum da biraz 🥺 kimyasal geçirdim daha önce 4 tane
Kaderbb nisamom_ benimde 26 test yapmaya korkuyorum ☺️sol kasığım arada ağrıyor ve akıntılarım çoğaldı ,belirti midir sizce ?
nisamom_ Kaderbb belirti olabilir canım benim fazla belirtim yok dünden beri alt karın ağrısı var 😊 inşallah sendede çıkar test yapsana varsa💐
nisamom_ nisamom_ kızlar bunuda yeni yaptım😊🤲🏻 sanırım var inşallah kandada çıkar salı günü kan vereceğim bat 26 Ağustos allahım istiyen herkeslere versin💐 amin
Kaderbb nisamom_ ümitlenmemek için 26 sına kadar beklemek istiyorum:) sizden güzel haberler bekliyorum ☺️
Bukre_ nisamom_ tam 4-5 gün o alt karın ağrısını çektim canım benim, adetime 5 gün vardı dedim galiba erken adet olucam derken erken gebelik testi yaptım böyle seninki gibi silik çıktı adet olacağın gün tekrar yap net göreceksin inşallah hayırlı olsun 💜💜
nisamom_ Bukre_ ayy inşallah canım teşekkür ederim hayırlısıyla sağlıkla ilerlesinde 🤲🏻😊 biraz evet bu dönem ağrılı sanırım dün leke geldi ondan şüphelendim test yaptım silik çıktı demekki o işaretti 😊
Yusufayazin__annesi nisamom_ ben de az önce yaptım erken yine bişey çıkmadı acaba diyorum yumurtlama 10 gün oldu bugün erken mi
Yusufayazin__annesi nisamom_ https://imgyukle.com/i/rlitCx https://imgyukle.com/i/rli86v test böyle cikti