nisamom_ Yusufayazin__annesi sağol canım inşallah sağlıkla ilerler sende güzel haberlerle gel inşallah💐
Yusufayazin__annesi XEmosumX insalalh bende öyle umuyorum çok aşırı silik duruyordu kalmış yine aynı şekilde suda tuttum ayni
S-A Yeternuruyeva-95 benimde dört haftalık son adetim 22 Temmuz aynı senin dediğin gibi silik çıktı bugün sağlık ocağına kan verdim ☺️
Yusufayazin__annesi XEmosumX insalalh çok istiyoruz nasip kısmet artık baksana böyle hafif sililik var payalastihimda ilk 5 dk içinde öyle oldu varla uok gibi
nisamom_ Yusufayazin__annesi evet canım var gibi az sanki çizgi görünüyor batı bekle yeni olabilir böyle çok çok silik çık ası dikkat et ağır iş falan yapma bat günü yenile 💐