nisamom_ ben de adetimin olucagi gun test yaptim boyle bir cizgi cikdi. 3-4 gun de aram aram kasik agrilarim vardi. Simdi 4 haftalik hamileyim. Bence hamilelik sen yine de yarin yeni test yap cunki gunden gune cizgi daha da belirgin oluyor. Ama bence hamilesin tebrikler