32+4 te 2500 gr çıktı tansiyon için acile gitmiş tim orda ölçüldü karın çevresi 3 hfta diğer ölçüleri 1 hfta onde çikiyor ama biz ilk kontrol den bu yana hep 1 hfta ödeydik. 30 hafta da 1750 ydi farkli hastanede uyumlu denmişti haftasıyla. Belki hastane farkı var bilemiyorum. Bide sezeryan lı olduğum için kilolu olması senin için sıkıntı olmaz diye ekledi acil doktoru. Bnde zaten bnmkiler erkn geliyor dedim. Yarın tansiyon dan dolayı perinatoloji kontrolüm var orda blli olur artik belkide yatrcklar tahllier de sıkıntı görrse. Hayrlısı olsun. Şuan tam Sata göre 33+0 olduk.