defnezumram kesinlikle öyle böyle devam ederse 40 haftalık olursa beklerse 4 kiloyu geçebilir o zaman seni sezaryene almak zorunda kalırız diyo, ama 37 den sonra bakarım kilosu yüksek 40 ı beklemem suni sancı veririm seni normal doğurturum dedi, beni ne bekliyor bilmiyorum umarım herşey güzel olur