Dilekonurr ben normali denedim bekledik. Evet kilolu bekliyorduk ama 4 buçuk kilo kadar değil. Sancımı çektim nişanım suyum vs normal doğumu yaşadım 41. Haftaydı. Açılmam hiç ilerlemedi. Kilo da olunca sezaryene döndük. Hiç korkma sezaryen de zor değil 😊 önemli olan bebeğine sağlıkla kavuşman. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏❤️