SuzanOktay Benim 15 Aralık görünüyor.Daha önce gebelik kaybım var ,oda almıştım.1-3 ay ,3-6 ay kıyafetlerim var ,biberon ,battaniye ,havlu ,zıbınlar .Şimdi buna da alışverişe korkuyorum 30, haftaya gelmeden almayacağım diye söz verdim kendime.Ufaktan bebek arabası ,puset ,beşik ve yatağını belirledim kafamdan