Benim de 22 Aralık ☺️ indirime giren şeyleri alıyorum sadece 🙈
- yataş Juno,
- zıbın, atlet, patik, eğitim kartı.
- Bugün de sleepy bez indirimdeydi iki paket aldım başka da almam zaten.
- Bir de sulasil stoğa girmiş. Buna mutlaka bakın.
- beşiğini, ateş ölçerini annemler alacak. Biz de çilekten dolap ve şifonyer alacağız inş bu ay. Her gün zamlanıyor çünkü 🥲
- Bebek arabası en büyük sorun. Cybex s twisti çok beğeniyorum. Ama bizim bütçeyi baya aşıyor. Dolap uygulamasında yurtdışından getirenler var oradan almayı düşünüyorum. Ama öyle bile pahalı olacak sanırım, vazgeçmeyelim bu sevdadan 😅