AysegullM 37.haftaya kadar duracak mı yani dedim muhtemelen öyle olacak dedi. gerçekten çok kötü oldum aşırı zor geliyor zaten. bebeğim de hissetmiş gibi yanına girince gözlerini açtı gülümsedi bana o an daha çok ağlamak geldi içimden duramadım çıktım. bilmiyorum neden vermiyorlar ben kendim dedim kucağa verme vs olmayacak mı hiç almadım daha kucağıma bebeğimi. doktor da yarın başlayalım kanguruya dedi. evet özelde kalıyor. bugün aşırı heyecanliyim kucağıma aldığımda inşallah ağlamam çok