prematureanne02 tabiki bunu ben de biliyorum ama benim çocuğumun organlarında herhangi bir problem yok. doktora özellikle bunu sordum beklediğimiz tek şey kilosu şu an dedi. 2100 gram olunca emmeyi öğretip çıkaracağım dedi. bu yüzden kilo almasını önemsiyorum. benim bebeğim 2.günden itibaren oksijen desteği dahi almıyor. ekstra ilaç tedavisi görmüyor şu an sadece kilo almasını bekliyoruz