İkizlere hamileydim doktorum 34 de alırız diyordu 32 de suyum geldi hastaneye gittik 5 cm acıklık bile varmış hemen sezeryana aldılar bu akşam oldu bu arada doğumum, suan küvezdeler solunum cihazı bağlı. Doğumda gördüm yanaklarıma koydular sonra götürdüler 🥹 inşallah iyi olucaklar bol bol dua edip süt sağmak en iyisi..