Şunu da gözardı etmeyin arkadaşlar,bir hekimin devlette gördüğü örnek sayısı ve deneyim her zaman daha çoktur.devletteki doktorlar özelde doğum yaptırabiliyor.mühim olan hekimin konuya hakim olması.bir sonraki adımı,gözünden anlaması.benim hekimim devletten emekli olmuş,sonrasında yoğun ısrarlarla özele geçmiş.BEnde devlette öğretmenlik yapıyorum.☺Benim devlette yaşadığım tecrübe 11 yıldır bana çok şey kattı.tabiki özelin imkanları lüxü güzel,ama onada parayı verip hekiminizle orada doğum yapabilirsiniz 💕