Canns Simsad müthiş derken?? Bendr doktor arayışındayım da adnan hocayı düşünmüştüm aslında sizde sibel hanıma müthiş deyince yazmak istedim
Yesimalmila Hastane değil. Kesinlikle doktor ben devlete gidip cok memnun kalanlardanim. Tabi hijyen ilgi alaka kısmı düşündürücü ama. Doktor iyi olunca herseyi göz ardi edebilirim.
VergiliBirsenTolga Asdffghjjk kesinlikle özel diyorum Tekirdağ da yaşıyorum devlete gidiyordum ilk bebeğim için hep kötü şeyler dedi detaylıya girdim 2 defa star medica da Tekirdağ da doktorum o kadar iyi ki özel diyorum başka birşey demiyorum